Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 31
Pokaż wszystkie komentarzekompletna bzdura chwalicie text ale nikt z was nie zwrócił uwagi na to że ktoś napisał że odpychając kierownice od siebie prawą ręką to motor skręci w prawo ,chyba miało być w lewo panowie i panie motocykliści poniżej błędny text Czas na drugi eksperyment Co będzie gdy prawą dłonią zaczniemy wywierać nacisk na kierownicę, od siebie w płaszczyźnie poziomej? Czyli, co się stanie, gdy zaczniemy odpychać kierownicę prawą dłonią? Motocykl skręci w prawo. Im bardziej naciskamy, tym bardziej maszyna pochyla się i zacieśnia zakręt. Nacisk na kierownicę, szczególnie podczas pierwszej próby, ma być lekki, jednostajny, spokojny, lecz konsekwentny. To nie może być bujnięcie, impuls, klepnięcie. Dotykamy dłonią kierownicę i zaczynamy spokojnie lecz konsekwentnie naciskać od siebie. Nie w dół, lecz w poziomie.
OdpowiedzNajpierw przećwicz a potem pisz czy "błędy tekst". Masz rację, że logika podpowiada inaczej, ale w rzeczywistości inaczej moto się zachowuje, i o tym właśnie ten tekst traktuje :) Pisanie o rzeczach oczywistych to marnowanie czasu - prawda ? :) Sam u Tomka to ćwiczyłem i jestem mu wdzięczny za uświadomienie mi rzeczy nie do końca oczywistych. Pozdrawiam wszystkich w tym tych z niepraktykujących z nadmiernie rozwiniętą logiką ;)
Odpowiedzto jest własnie przeciwskręt kolego.
Odpowiedzxenia jesteś blondynką?
Odpowiedztylko na tyle cię stać uzasadnij albo dowiedz że ty nie jesteś ;)
Odpowiedzpewnie nigdy na motor nie siadłaś i masz 10 lat
Odpowiedznajpierw piszesz że gdy odepchniemy kierownice prawą ręką to motor powinien skręcić w lewo, potem że po odepchnięciu prawej ręki skręci w prawo... jaki w tym sens?
OdpowiedzAno sens jest następujący: przy skręcie w prawo LEKKO odpychamy kierownicę PRAWĄ ręką. Spowoduje to lekkie wychylenie przedniego koła w lewo, reakcją będzie siła odśrodkowa przechylająca motocykl w PRAWO czyli złożenie motocykla, zgodnie z naszą intencją, do skrętu w prawo bez konieczności wykonywania balansu ciałem. Jest to szczególne ułatwienie przy prowadzeniu cięższych maszyn. Nie jest wtedy łatwo wykonać szybki balans z lewa na prawo przy pokonywaniu dwóch następujących po sobie zakrętów. Pozdrawiam
Odpowiedzzgadzam się z kolega wyżej :)
OdpowiedzJa też się zgadzam, dobrze gada.
Odpowiedzale jesteś matoł mat naucz się czytać ze zrozumieniem choć to pewnie trudne dla ciebie bo pewnie podstawówkę jeszcze kończysz i skończyć nie możesz
Odpowiedz